The Ginger Monkey Is Going Under
The chef and owner of the Ginger Monkey in Chandler, AZ, has a ton of experience but can't keep up with the demands of his high-volume restaurant. There's something wrong with this picture, and Robert Irvine is ready to solve the mystery.