Out with the Old, In with the New
At Carmine's Chianti Cow in Port Jervis, NY, Robert Irvine meets an owner whose identity crisis is threatening his restaurant. Stuck in a rut serving the same food as the previous owner, Chef Keith needs a wake-up call.