The Theme Park Baryonyx Battle
When Lucio rescues a girl (Tessa) during gym class, she asks him to accompany her to ride the new dinosaur-themed rollercoaster at an amusement park. But a baby BARONYX shows up at the park and turns into a powerful TECHNOSAUR.