Grandpa's Rock Garden
Peppa and George visit Granny and Grandpa’s. Grandpa Pig is making a Rock Garden, and the children decide to help Grandpa. They are very happy with their rock garden but just then one of the rocks starts to move -- it is Tiddles the Tortoise.