Jim's 1965 Sunbeam Tiger
Jim Horton has been teaching high school automotive repair for years, but his prized Sunbeam Tiger has fallen by the wayside. Thanks to his son, Chip Foose and the A-team will give this educator's Tiger a new set of stripes.