Blood Moon Binga
A blood moon brings out some of the weirdest cases New York City has to offer along with a surprise visitor: Abby’s mom, who has some long-kept secrets. Gurgs suspects Dan knows more than he’s letting on, while Olivia and Neil stumble on the truth.