Popcorn Sutton Challenge
Guest Judge Pam Sutton joins Mark, Digger and Tim as three Master Distiller champions face real backwoods elements as they compete to make Popcorn Sutton's legendary outlaw corn whiskey recipe using tools and techniques from the past.