FDR's Outlaw Booze
When Tim and Howard head to FDR's summer home in Georgia, they uncover a Prohibition-era mystery that could have triggered a presidential scandal. With Tickle's help, they follow the clues building a 1930s-style pot still to recreate FDR's outlaw booze.