Ep. 7 - Chrysler Imperial
In this episode, a client comes from Aguascalientes to reconstruct his father's memories, hidden in an imposing but abandoned 1931 Chrysler Imperial. Ana Karen, Isabel's daughter, proposes an idea to her grandfather: a Vacamoto.