Jail Bait & Switch
Tai confronts Hottie about his other fiancée. Michael's sister drops a bomb on Justine. Emily gives Dauri an ultimatum. Jessica is shocked by Dustin's revelation. Chelsea visits a lawyer to uncover the truth about Mikey.