More Than a Meal
In the height of summer, one of Erin's biggest dreams becomes reality: she opens a storefront. In the kitchen, Isa is out for the week so Ashley joins in the kitchen staff. Erin plans a menu with fresh peaches, gazpacho, cod and a semifreddo dessert.