Wake of Destruction
Game Wardens Mallory Mitchell and Jeremy Lindsey intervene when an overloaded boat and unruly jet skiers put lives at risk. Game Warden Randolph McGee investigates reports of a wild hog being tortured, while other game wardens round up a willy alligator.