Lilah's Big Scare
Valentine's Day is coming, but problems get in the way of romance. When Lilah's cold turns into something serious, Tori's worst fears are realized. As Chris puts pressure on Amy to move out of the farmhouse, Amy and Matt battle over missed deadlines.