Grandkids' First Christmas
It's Jackson and Ember's first Christmas! As Amy and Matt plan separate holiday parties, Amy hopes her kids will enjoy celebrating with Chris. At Matt and Caryn's party, he shares big news with Zach and Jeremy about the future of the farm.