Little People, Big World: Down Under
With Jeremy away at school and Molly about to leave for college, the Roloffs embark on a once-in-a-lifetime trip to the land Down Under. It's an emotional journey when Zach brings his girlfriend and Jeremy returns to find the family has changed.