Fresh Out Glow
Sara is fed up with Shawn and reaches out to an ex. Derek puts Monique to the test. Blaine gets an offer he cannot refuse. Chance goes rogue, so Tayler tracks him. Cameron surprises Aris, but she fears he's back to his old ways.