Bride or fugitive?
Nicolle’s cold feet worries Tia, while Daonte hatches a perilous plan to hijack the wedding day. Puppy wants a wedding fast before she may go back to jail. Marcelino plans a sexy date night. Shawn’s big ask sends Sara’s mom storming out.