Friendship Repair
The sacred scroll lights up when Tee Zeng and Kung Fu Sock are watching the rehearsal of Miss Peach, AKA Princess and the twins (Xixi & Huahua). Xixi stumbles over Miss Peach's silk ribbon, and Miss Peach trips over Huahua.