Red Hot Chili Pepper, Part 1
Chili Pepper suddenly appears before Josuke to test his Stand powers. Josuke puts up a fight but is overwhelmed by Chili Pepper's speed and power. Then, Josuke and his friends learn from Jotaro of a man who can locate Chili Pepper.