The Unsinkable Johnny Bravo/Rashomoron/Free Pookey
A middle-aged Suzy shows up at an elderly Johnny's house to return the ring he lost decades ago. Then, Johnny, Carl and Suzy tell a different version of how a picnic went wrong. Finally, Johnny liberates the piñata at Suzy's birthday party.