Bunnies
On Jenada Isle, an out-of-control rabbit population pits rescuers against residents determined to keep their free-roaming fuzzy friends.
This irreverent comedy series brings to life unbelievable ripped-from-the-headlines tales of the Sunshine State – straight from the people who live there and playfully recreated by a rotating cast of actors and comedians.