Skater Boy vs. Jaipur Jewel
Hot Wheels superfans Felix Arguelles and Arushi Garg face off in transforming an ordinary vehicle into an extraordinary Hot Wheels showstopper, inspired by their personal stories, interests and pop culture touchstones.