Get Hooked on Fort Morgan
Dave and Jenny focus on a young couple who want to use their trendy clothing business to inspire the youth to invest in Fort Morgan, Colorado. Also, Ben and Erin look to help the town thrive with a special project to lure people off the nearby highway.