Dance Your Life Away
It's prom night at Camp Devil's Food Lake, and host John Henson puts the six remaining bakers in charge of the party snacks. A tsunami of terror claims one more victim from the competition with help from judges Stephanie Boswell, Carla Hall and Zac Young.