Bat-Grizzy
The Lemmings try to catch a bat to play rodeo, disturbing Grizzy as he plays a game on the ranger’s mobile. But when the phone is hit and its alarm activated, a sonar sound is emitted. When the bat hears it, it seems to become docile.