Pax Penguina
Gordon fears Jonathan Crane is still alive and back in Gotham when Scarecrow's signature MO is used in a series of robberies. Penguin's "licensing" of crime in the city backfires. After his encounter with Ra's al Ghul, Bruce's vigilante watch begins.