Florence, Memphis & Kyoto
The competing chefs travel virtually to Florence, Italy, and must make pasta from scratch. Then three chefs move on to Memphis to make low-and-slow barbecue. In Kyoto, Japan, the final two must cook fresh tofu for the one and only Chef Masaharu Morimoto.