Midwest Potluck
Molly Yeh and her husband are going to a potluck dinner, so Molly makes some of her favorite Midwestern dishes with a twist. She prepares her 8-Layer Salad with squash and farro, Halva Magic Bars and Peanut Butter Mocha Mix.