Earth Day Party
In honor of the 50th anniversary of Earth Day, Giada De Laurentiis shares a menu sourced completely from the garden. The vegetarian feast includes Beet Risotto with Gorgonzola, Baked Coriander Sweet Potatoes and Amaro Truffles.