Benson Grist Mill
Zak and the crew travel to Utah to investigate a 150-year-old grist mill haunted by shadow figures, poltergeist activity and an angry male presence. The guys are overwhelmed by the property's dark energy as they attempt to contact a dead girl named Alice.