Beast of the Everglades
Phil and Heather journey into the Florida Everglades on the hunt for the Skunk Ape, a bloodthirsty cryptid said to be menacing in both size and stench. Tracking it closely, the team heads deep into the swamps before having a truly unforgettable encounter.