Oaxaca
Eva discovers Oaxaca, land of some of Mexico's best ingredients such as chocolate, corn, and quesillo cheese. In this region where tradition and innovation merge, Eva tries chef Celia Florian's dish of chapulines (grasshoppers) and flowers.