Mayan Sacrifice
The Dudes know Royal Air Force trainer John Hudson can thrive anywhere on earth, so this time they immerse him in a pitch-black maze of underwater caves in Mexico’s Yucatan peninsula. John battles exhaustion and hypothermia in neck-deep bat-soiled water.