A Head of Cauliflower Bumps
Elizabeth's head is covered with giant cauliflower-shaped bumps. Jamaal has been growing a strange knob on the left side of his butt since he was just a boy. Donna's cracking, bleeding skin condition has aged her face and kept her from being social.