The Cutest Yak in Colorado
Dr. Jeff treats a couple's cherished bloodhound puppy that won't eat. Dr. Petra races to save a cat after he's swallowed a handful of hair ties. And Dr. Jeff and Hector head out to a veteran's ranch to help a baby therapy yak.