Interesting Italian
Guy Fieri's diggin' into all kinds of Italian. In Santa Barbara, CA, Dennis Miller's riding shotgun for prime pizza. In Las Vegas, a vegan joint is puttin' their spin on an Italian sandwich, and a funky pizzeria is stuffing chicken parm into strombolis.