Bridge Run Brunch
After a bridge run workout with friends, Kardea Brown invites everyone back to her house for brunch. She makes a Seafood Omelet Bar with all the fixings, Candied Bacon, Peaches and Cream Scones and refreshing Sparkling Mimosas.