Paradise Lost - Waipahu, Hawaii
Steve and Amy investigate paranormal activity at a historic Hawaiian plantation. Steve discovers the property's dark past and fallout after the attack on Pearl Harbor, while Amy copes with an attack from an aggressive spirit.