The Black Palace of Lecumberri
Until recently, the Lecumberri Palace was the most sinister prison in Mexico, packing in tens of thousands of prisoners. While exploring, Alberto and Víctor hear testimonies from ex-prisoners and guards about the horrific stories and ghostly apparitions.