Dolphin with the Yellow Hat / Dog's Day Off
While building sand castles on the beach, George uses The Man with the Yellow Hat's hat as a bucket for seawater to fortify his sandcastle. / Hundley greatly admires Diana's seeing eye dog, Artemis.