Car Broke, Phone Yes/Cowboy Courage
A visitor arrives at the farm claiming to have car trouble. The visitor is an alien mission to extract Muriel's kindness. Then, after Muriel reads him a bedtime story about cowboys, Courage dreams of being a brave lawman.