Rachel Brosnahan's Marvelous Makeover
Rachel Brosnahan is gifting a marvelous makeover to her best friend's family, a family who have been there for her since college. She challenges Jonathan and Drew to transform their outdated, yet beloved kitchen and dining area into a chef's dream.