Prize Cow, Pop-Tarts and a Predicament
Buddy and the crew make a replica cake of a client's prize milking cow that actually milks! Also, a family new to Hoboken requests a special cake to cheer up their homesick son. Finally, Joey and Grace discuss a big decision.