Sausages, Franks and Dogs
In Sagaponack, NY, Michael Symon heads to a smokehouse where succulent, slow-smoked pork ribs are mopped with a tangy, citrus barbecue sauce. In Columbus, OH, a beefy burger is topped with smoky kielbasa.