Beef, Belly, Bacon and Bourbon
In Savannah, GA, Michael Symon starts with sweet and savory pork belly sliders with bacon jam and bourbon sauce. In Miami, alligator ribs smothered in honey mustard barbecue sauce are an exotic ode to uniquely Southern 'que.