New York Sour
Having survived his epic battle with Gyp Rosetti, Nucky makes a peace offering to Joe Masseria while working the odds with Arnold Rothstein. Chalky prepares to open the Onyx Club on the Boardwalk, and Richard Harrow returns to his violent ways.