Eduardo's "Food Is Love" Date Night
Montana-based chef, Eduardo Garcia, surprises his wife with a special date. After a day hiking and fishing in nature, the couple returns home where Eduardo prepares a dinner of scallops, grits and his wife's favorite, Cream Cheese Pie.