Big Dig Energy
The Kellys quarrel while trying to make their gold-sucking Crawler work. Some anatomical-looking worms in the sea may lead Shawn to gold. Vernon's best laid plans falter as he deals with health issues. Jane receives news of the birth of Emily's baby.