Always Expect the Unexpected
The stakes are high as Ted Allen and Kelsey Nixon step into the arena and decide which chef has the culinary gumption to take down Bobby Flay. Will it be Syrian chef Sanaa Abourezk or Philadelphia's hottest chef, Matt Levin?