Mission: Stuffed Animal
Redbird learns a lesson when he takes one of Buff's stuffed animals without asking. When the stuffed animal accidentally gets swiped by the Legion of Zoom, Redbird will have to rescue the stuffed unicorn or admit to Buff what he did.